Emorolden That's Me! -

Onsdag 21/5

typ inget har hänt idah.. lite tråkigt....

På lördag ska jag gå med några kompisar på Grönan fatta typ 100 år sen ja va där sist ( har bara vart där 3ggr ) haha men fatta kul ska fan åka allt  t.o.m  frittfall det tycker jag att jag faktiskt kan få en applåd för *klapp,klapp*

idag på NO var det så fett boooring vi skulle typ inventera i Olovslunds dammen XD FFS!! haha vi hade små dagis barn typ som hjälpte oss när vi skulle ta kryp ur vattnet haha. Barn det kallas barn arbete XP (nej allvarligt barn arbete e fan det värsta som finns)
såg ett rådjur idag i skogen precis vid min lägen het haha fy fan himla biolog har man ju blitt XD

image14 wooowooo typ fetta snygga bilden NOT! XP
// Emorolden (Puh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0