Emorolden That's Me! -

Onsdag 14/5

först vill jag bara säga : GRATTIS FARMOR (och alla andra som fyller år idag)

det andra jag vill säga är att Andreas är seriöst störd idag på so:n han bah:
An: men lydia du får prata när jag pratar men prata inte när dina kompisar har ordet
så ja snackade inte när dom snackade, men ja snackade ju när han gjorde det för han sa att ja fick
An : lydia kan du vara tyst nu ja ska ju läsa
jag:men jag har redan läst dom sidorna
An: men då kan väll du gå då?
jag: okej
och då gick jag sen vet jag inte riktigt vad som hände sen utom att han typ skällde ut moa och vuck men dom kaxxa imot as mkt (GOOD GILRS WY TO GO!!!)

nice girls goes to haven, bad girls goes far as possible

//Emorolden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0