Emorolden That's Me! -

Min Film, Söker skådisar

Ja, ni kanske fattar att jag ska göra en film..
Den ska handla om några ungdomar som ska vara på en tjejs land ställe själv på ett lov, en tjej tror as mkt på spöken o sånt, och när dom kör sanning eller konka när plötsligt den här tjejen ställer sig upp (hon e huvudperson)och säger fan det här suger, kan vi inte till kalla en "ande", så klart vill alla det, men dom gör fel dom råkar typ säga en sak fel, (hon har typ en bok hon råkar läsa fel) då ser man hur en dörr/brunn sakta öppnas och man ser två händer komma fram, sen så går det till baks till ungdomarna som precis ska sova, när klockan slår 12 eller 01, så vaknar en av killarna/tjejerna och går ut för att typ andas, och då så när han/hon står där så kommer en hand o håller för hans/hennes mun och tar ett stryptag på hen /hon sen på morgonen så typ hittar dom honom / henne
image16typ sådär ska figuren se ut,
image17typ hehe
jaaa.. såå långt har ja kommit säg till ifall ni är intresserade kram

//Emorolden (Puh)

Kommentarer
Postat av: $@/\/\?T

Jooo jag e fett på filmen.. Ba jag får tid under sommaren..

// Samet, Van Tuan

2008-05-26 @ 20:06:18
URL: http://gmxmusic.se
Postat av: Moa

the grudge och the ring, haha! fan va du och vuck blev rädda när jag o anna skrämde er efter att vi hade sett the ring ;)

2008-05-28 @ 19:07:00
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0