Emorolden That's Me! -

Lördag 3/5 (kvällen/eftermiddag/eller va fan man nu kallar det)

Allltså  fan vad kul jag har haft idag 8D
Jag var ju med Calle och vi spelade ett bil spel (som typ var skumt haha) och Guitarhero (älska?) det va as kul! Och nu är jag inte lika dålig på Guitarhero hehe 8D fast jag e inte bäst men klarar nästan easy (?) haha
Alltså Musse är ju sötast <3 lilla lilla musse <3
sen åkte vi ut o cycklade runt på H(B)öglandet hihi och skreck dra åt helvete till några ungar eller ja, det var ju calle men iaf XD Sen lärde jag mig också en låt (men calle vilka var det jag har glömt bort)
alltså, Det är så jäkla kul när man är med Calle, jag har känt honom i typ 11år eller nåt <33 calle du fattar fan inte hur jävla mycket du faktiskt betyder för mig jue <33 Nästa gång ska jag stanna på middag, och då SKA jag slå dig i GuitarHero MUHAHAHAHA!!!!!!!!!!

Åt fondy idag, guud vad jag känner mig snobbig XD haha, Men va fan det är ju fan skiit gött.. Göttans asso =D

hallå har någon mer än jag tänkt på att människorna på Tunnelbanan/Tvärbanan/spårvagnen/bussen stirrar skiit mycket, liksom hallå jag ser ut som jag vill, Jag har på mig vad jag vill, Jag spelar luftgitarr om jag så vill, jag gör fan vad jag än vill, eller ja inte allt jag vill men ni fattar vad jag menar.. det är ju faktiskt en allmän plats, man ska inte få en massa skit bara för att man ser ut på ett sätt eller vad man lyssnar på eller vilken sorts människa man är. SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA  !!

// Emorolden

Kommentarer
Postat av: Calle

Hej jag hade fett kul också!!!!!!
Om det var namnet på bandet du hade glömt bort så var det: Nirvana's Come As You Are. (Fett Bra)
den ska du fan kunna asså till nästa gång du kommer!
puss

2008-05-08 @ 19:24:23
Postat av: Emorolden

men ofta jag kommer klara det då lilla calleXD
kramar o pussar åt dig

2008-05-09 @ 11:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0