Emorolden That's Me! -

Fredagen 30/5 (BrännBolls dag) / Torsdag 29/5

Brännbolls dag hahaha fyyy fan vad jag hatar Brännboll gaahhha men det gick ganska bra iaf, det blev oavgjort första matchen mot N1 men sen förlorade vi mot 8:A men men.. life goes on I promies

Men ärligt, Sam<3 ibland känns det som om du leker med mig bara, ja fick ditt sms, och ja tror inte du leker längre men, ibland vissa gånger så känns det så... förlåt. men ja älskar dig så mycket o jag vill inte förlora dig <333

sen idag hände väll inget mer, joo ja glömde nycklarna så först satt ja utanför huset men en snäll "tant" släppte in mig, och så va pappa inte hemma så ja fick sitta utanför lägenheten från halv två till halv fyra, fy fan ibland blir ja verkligen irriterad på mit låga IQ hahaha!!!
fiiin väg XD
------------------------------------------------------------------
kanske ska skriva om Torsdagen oxo =D

okej, ja kom till skolan, och gick runt lite med rektorn för min klass va på en promenix (haha) och sen när dom kom tillbaka fick ja gå till dom, fatta ja va nervo, aja men ja fick sätta mig med en tjej som heter Rebecca (becka) och göra en engelska uppgift. fast vi satt bara o snacka hon tycker om NIGHTWISH fatta glad jag blev hehe hon blev oxo glad, sen kom en kille som hete Simon som va typ Wannabe fjortis hahaha som becka sa, men sen kom hennes bästisar också, Nicol och MP (marta-paula), sen va det rast, då träffade jag Stella, as snäll tjej som går i 8an ska börja 9an, jätte snälla, sen va det musik, fatta roliga sånger dom får sjunga typ Halleljua fett kul, sen på lunchen så va det inte så god mat, men dom har skiit fin matsal o så fan mkt bättre än Högland (men högland kommer alltid finnas i mitt hjärta) sen hade dom 1tim och 20min lunch rast, så vi gick o bada, och Nej! ja hade inga badkläder, ja bada med kläderna på hahaha XD fan va kul dom är, sen så va det typ utflyckt med Brännboll (fatta slut ja e på brännboll nu) sen så gick jag..

sen vid Alvik träffa jag Sam <33 min saaam<33 I Love You, och du sa att du älskade mig då<3 fan va glad ja blev<3

<--Becka | Nicol--> 

hehe när vi badade haha
//Emorolden (Puh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0