Emorolden That's Me! -

Fredag 9/5 (kvällen typ)

fatta kul det var på Vasateatern och nervöst =S
det som hände var:
Robert visade mig vart jag skulle hänga mina saker och sånt. jag bytte om till Militär medans Pia och alla andra stressade på mig XD hehe sen så skulle vi göra tacket fy fan asso, det blev helt FEL för vi kom in för snabbt men det var ju inte vårt fel utan Annikas för hon stod och skrek "nicolinas grupper"hela tiden fast det var ju barn grupperna det skulle vara, så det va ju hennes fel *sur*
sen skulle vi köra militär-dansen, vi är trea i första akten, och då gick det faktiskt bra, men sen skulle vi köra roberts dans.. och jag tycte vi gjorde den bra men det tyckte så klart inte Annika, hon bah, "ni ser verkligen ut att ha tråkigt bla bla bla.." men "publiken" dom bah "nej nej ni var bra" så vi blev typ lite osäkra och så, sen skulle vi köra highschool den gick ganska bra.. men men i morgon är en ny dag, då ska jag oxo träffa ylva vid Odenplan kl 11.00 hon ska lära sig militär dansen det blir kul =D=D

//Emorolden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0