Emorolden That's Me! -

Fredag 2/5

Fuck vilken tråkig jävla skit Fredag.. har ni tänkt på att om man inte har något och göra så får man en massa tråkiga skumma tankar, te.x jag satt och tråkade framför datorn, och så kommer jag på en "superduper" smart sak, alla kan ju vissla normalt, men jag känner ingen som kan vissla bakåt..
sånna där super tankar får man när man sitter och har tråkigt.. så jag bara undrar hur fan skulle världen se ut om alla satt och tråkade varje dag, vi skulle ju ha världen jäkla tanke krets.. FETT KUL

Var och dansade nu i tordags, med Moa, Pia, Simon, Emilie, Sofia, Isabell, Matilda, Ylva och Henrietta (tror jag hon heter).. så himla kul, Men Fan vad jag hatar Emilie, hon e så "åå-jag-är-så-himla-snygg-+-att-jag-är-äldst-hihi" alltså fuck off and die!!  Men sen käkade jag,Moa,Pia och Matilda på MC sen ägde vi upp en Fjortis kille XD hihi, Han hade street-byxor men en fjortis tröja så vi fick lust att gå fram o fråga om han var fjortis eller street.. sen bad han oss att "GÅ" men hallå vi var ju redan på väg (?) hahaha!

Alltså fatta kul det kommer bli på söndag, då ska jag sova över hos hedda!!! så jäkla kul :D värsta tjejkväll 8D hihi

Tycker synd om dom som måste va på Friidrottsdan, men ni får inte vara arg på mig, va arg på Maggan inte mig :(

// Emorolden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0