Emorolden That's Me! -

Torsdag 12/6

Sov över hos Pia igår tills idag.. haha fett kul vi hade =D Had a pretty good time there XD men den där läskiga rösten fan va den va läbbig

idag skulle jag gå och se brochans skolavslutning yeah som om det hände XD jag gick vilse XD fy fan va jag känner mig oskillad hahaha fick fråga några tanter vägen haha dom kunde inte ens svenska så bra så det blev skumt
Jag: hej vet ni hur man går till Ängskärr skolan?
Tant #1: näe
Tant#2: min son på ett dagis nästan där..
Jag: va?
Tant#2: jag vägen visar
Jag: tack så mycket
Tant#1: (sa något på ett annat språk)
Tant#2: hahaha
Jag: hehe vaa?

snacka helt borta XD sen när jag kom fram va ingen där allt va helt tomt, gick in i skolan men orka fan inte leta reda på lokalen så jag stack hem, och sov istället sen kom pappa hem och bah bossa runt,

Jag: men va fan håll tyst dahh jag sooover
Pappa: jaja men kom igen nu
Jag: meh mupp på dig oxo dah

sen satte jag mig och tröst åt glass som jag sa till pappa
"Jag tröst äter eftersom jag måste vara kvinna och ha mensvärk så det så!"
haha och nu lyssnar jag på Billy talent och massa andra och typ funderar på och sova igen men orkar inget just nu XD

♥♥Sam hoppas vi kan ses någon gång nästa vecka♥♥ =D

♫♪♥
//Emorolden (Puh)♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0