Emorolden That's Me! -

Tisdag 3/6

idag va det så jävla tråkigt typ stadsvandring mä mentorsgrupperna såååå booooring men men måste man så måste man XD

Kl 14 ska ja till några kärringar (psykologer) för vi e ju soc-anmälda, p.g.a att mamma e dum ihuvet, klart jag vill bo endast hos pappa om hon liksom inte ens lyssnar på vad jag säger till henne, ärligt lilla mamma du säger att du älskar oss men du gör inte det, du "tycker om" oss men du älskar inte oss, för att älska någon det betyder att man gör uppoffringar för den personen och du gör inte det, du älskar per, men inte oss, förlåt men jag vill inte veta av dig, du har gjort så konstiga beslut, så orimliga att förlåta, så korkade, och NU säger du att du älskar oss, men du lyssnar inte på vad vi säger, utan du går till Soc, ja förstår det inte faktiskt, hur hänger det ihop..? mamma snälla sluta försöka va min mamma.. fan...!

Sam<3 önskar jag kunde berätta allt för dig, men jag vet inte om du har tid för det.. <3 älskar dej!

ska till någon skum studentmottagning hos Cissi, morsans kompis..fan...

//Emorolden (Puh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0