Emorolden That's Me! -

Sverige vs. Ryssland

_______Första halvlek_________

Sverige vs. Ryssland kom ihåg om vi inte vinner eller kommer lika e vi UTE!

oj ryssland har faktiskt en söt spelare måste se vad han heter XD nr 10 arshavin
Svensson♥
Nu går alla ut på plan...
lagen står uppstälda förnational sång, Zlatan är med
hahha man hör åskådarna värsta mansrösten bah, jag vill leva jag vill dö i norden
hehe en av ryssarna grinar XD aww stackare
alla hälsar på varnadra nu
vi har tydligen taktik 4-4-2
vafan dommaren vika på höfterna hahaha
Nu börjar det :
(00min)
svensson♥
inkast stoor
Zlatan klacka en ryss fan va ont
inget händer....
zlatan har bollen inget hände
snyggt spel av sverige
väldigt snyggt
hörna för ryssland
alla ser ut som flugor 
inget mål
räddning av melberg
ryss pass till målvakt
(5min)
asso fatta många mål changser för ryssland men haha sverige e bäääst =P
målchangs för zlatan
svensk fick ryss över sig
haha en svenne retades fett mkt med bollen
oj nu går det hett till (9min)
frispark svensson zlatan nickar
inget hände
isakson får gult kort
melbergräddar (10min)
elmander skuter över mål (11Min)
inkast sverige (11min)
frispark ryssland för något ja inte fatta inget mål (12min)
ryssland e duktigt offensivt
sverige e duktig deffensiv
alla passar runt bollen passar
jäävlar nästan mål sverige har tur
inkast stoor
komigen zlatan inget mål,
målchangs  ryssland
inspark
zlatan bröstar(16min)
HÅLL I BOLLEN VA FAN
snyggt spel men oerhört tråkigt
make some fight boooyzz
hörna rysk
karlson leker följa john med en kille haha nr 19
zzznark(19min)
isakson räddade snyyyggt
ryssland KÖT NÄÄSTAN I MÅL jääävlar
7-2 i skott mot mål för ryssland
SVERIGE SVERIGE SVERIGE hör man från läktaren
ryskarna sjunger
mål för ryssarna jävligt snyggt men va fan kom igen ny sweden
make goals not war
kom igen nu
en ryss la sig på marken efter en målchangs XD
vilken målchangs larson nick till ribban men inget mål
zlatan vill ha straff
inget händer nu (29min)
sverige kom igen nuuuu
(31min)
svensk frispark
alltsssåååå sverigeeee
SVERIGE SVERIGE SVERIGE hör man igen
alltså kom igen nu
(35min) inget alltså svennar kom igen nu
Isakson du e as bra men ryssarna e bara gryyymt bra men kom igen du räddar bollar, Zlatan skäärp dig
många bra changser men svenskarna är för passiva klart det inte e lätt men kom igen
in kast sverige
inkast stoor
frispark svensson <3
sveriges första hörna (40min)
sensson
räddas av målvakten
BRA SVERIGE HÅLL I BOLLEN men va fan henrik larsson
kom igen nu
(42min)
målchangs zlatan blir lite sur på ljungberg, men men
svensson sööööt
bra nu sverige
kör nu sverige ni klara det
jävligt nära nilson det e bra kämpa för sverige *kraaam*
svensson hörna, slutar med inspark för ryssarna

första halvlek slut =( slutade 1-0 till ryssarna

________Andra halvlek____________

svenskarna är på väg in
Zlatan är med
(45min)
frispark ryssland
hörna ryss (47min)
komigen nu zlatan
elmander får varning för han råkade inte höra signalen på offside
frispark
2-0 ryssland.... fy fan vi förlorar...men! jag ska fortsätta komentera..
Zlatan ha jätte ont i benet=(
kom igen sverige <3
10 andrei är snygg
svensson<3
kom igen kom igen
nääära men ikke för sverige
frispark svensson, byte andesrson byter med källström
kom igen kom igen kom igen kom igen kom igen
(55min)
SVERIGE SVERIGE SVERIG igen
gul på nr 11 semak
zlaaataaaaaaaaaaaaaaaan
nästan ljungberg (57min)
kom igen kom igen kom igen
arshanvin <3 snyyygg
sverige hade bra målchangs men boxades bort
59min
åååååhh kom igen nu sverige har hörna
nickas över av melberg...
inget har hänt (64min)
gult till min älskade arshavin
rysland byter till ivan sankow
nästan själv mål
ryssland håller på o bara särar sig guuud grin pellar
kom igen sverige..
(suck vi kommer förlora)
alltså ryssarna jävla grinpellar
inget händer för sverige henke råkade hoppa på målvakten haha
det går inte bra...sverige är ju bra men gör mål ...
hehe någon på läktaren skrek melon melon
zlatan nickar men ikke sa nicke (72min)
detta funkar inte sverige
källström svär, det verkar vara lite irriterat mellan ljungberg och källström =S
KOM IGEN NU, jävla gnällspikar ljungberg klara det juee herregud !!!
Kolodin mini gnällare
straff för sverige
Zlatan va fan, han kör den rakt upp på läktaren
asso va inte taskig mot min 10
gud om man kollar på läktaren på dom svenska fansen stackare =( dom ser helt nere helt deppade
tar in magnus albäck
snyggt spel av sverige.. men vi förlorar,
(80min)
räddning av Isakson
fan vad nära 3-0 nu men blev ju såklart inget tack Isakson
(82min)
stoor har bollen, elmander har ryggen mot bollen haha
hahaha äkta diss, hahaha rysslands coach
bra svensson det e bra make goals not war XD
det här känns inte bra
kom igen vi kan ju fan inte förlora mot ryssarna ..."!!!!!!
(87min)
inspark ryssland
awww stackars alla svenska fans dom ser helt nere ut
oj hehe ja har glömt o skriva okej typ massa jävla målchangser för ryssland
sen så blev det en bra målchangs för sverige men inget hände
inget händer...
det är slut, så ryssarna vann... vi förlorade
2-0 till ryssland
dom va hockey VM
dom vann melodin festivalen
och nu vann dom över oss i fotboll EM =( snopet...

aja hejdå

//Emorolden (Puh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0