Emorolden That's Me! -

Söndagen 8/6

okej, nu har jag feta mycket och skriva för jag fick inte skriva på Torsdag (för pappa va sur så fick inte använda datan) fredag åkte ut till landet, lördag landet, söndag åkte hem (!) haha okej men nu ska jag berätta allt

TORSDAG: skolavslutning =( sorgligt, men jag älskar hela min klass, vi måste ses på sommarlovet och efter and forever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever... ja ni fattar, men iaf fuck vad jag saknar er redan =( men jag tycker fan vi kan tälta 8D fatta kul jueee
va med Sam också vid Kungsholmen låg där o myste med honom sen följde han mä hem o träffa pappa.. hahaha XD
FREDAG: ja typ inget o säga, sov tills 12 solade tills 15 såå

LÖRDAG: va på landet o körde båte XD

SÖNDAG: städade och åkte hem =D

haha roooligt vaaa XD näe men nu gjorde jag det kort för ja orkar inte skriva långt

//Emorolden (Puh)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0