Emorolden That's Me! -

Söndag med en massa bus! xD

jaa då var den här söndagen slut=( har fan haft skit roligt idag XD med Malin

Jag åkte in till bromma (fatta mycket jag kommer sakna det) och gick hem till malin, vi satte oss och typ bah aa vad ska vi göra då? aa jag vet itne bestämm du, näe du, näee duu.. (tystand)... men vad ska vi göra.. haha fett kul, men sen så stack vi iaf ner till varvs ängen och körde fotboll och lå i gräset och snacka, sen blev det fett kallt så vi drog hem till malin o hämtade filtar haha. sen gick vi ner igen och fortsatte med allt, haha Malins jävla filmer i hennes mobil dah.. haha ni vill fan inte veta vad det var.. lilla malin dah xD haha
sen typ låg vi där.. haha.. och sen så behövde jag dra hem och nu har jag fett tråkigt..=(

men alla skådespelare, filmare och allt till min film, vi filmar på tisdag,
för mer info; ring mig hem ni kan det väll? eller logga in på Msn.. kramar på er alla
skulle va jätte snällt om ni hade någon video kamera som jag kan få filma med oxo

//Emorolden (Puh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0