Emorolden That's Me! -

Onsdag 4/6 (I♥Högland)

shiiiiiiiiiit imorgon slutar jag i högland och kommer aldrig mer gå till B305 eller A409 FATTA sjuuukt jue!! Jag kommer aldrig mer få öppna mitt skåp medans halva N1 står och glor, och jag kommer aldrig lämna in en läxa 3veckor försent till Edith det e sjuk det gör så ont i mig när jag tänker på allt det där, på min klass, på alla lärare, på alla små saker som gör Högland till Högland=( fan..

Högland i mitt hjärta (text : Lydia + lasse berghagen. musik: lasse berghagen.)

Solljuset stiger ur havet,
spelar på böcker och läxor,
Högland i gryningen strålar
som var hon en gyllene skola,
med skitungar från Brommas villor
med farlig ånga från fysikens sal,
en skönhet på Höglandet,
höglands ljuva matsal.

Refräng:
högland i mitt hjärta,
låt mig besjunga dig nu,
åldrad i ungdomlig grönska,
Brommas skola, det är du!
Av skolor jag kommer till i stockholm
är du den skola som fått allt.
Genom allas kärlek till dig
en blandning av äldre och ungt.

Solljuset dansar på skolans tak,
det glittrar för stort och för smått,
för biologisalen uppe på 300.
men även för aulan där nere.
Det porlar från mina kinder,
det skär i Mitt hjärta nu,
du skymmer och skänker oss drömmar
sjungandes höglandsskolan sång.

Refräng:
högland i mitt hjärta, etc.

vi demonstrerade för dig på kvällen
mot regeringens skälvande hand.
Nu rodnar dom i fönstren
på rosenbad.
Säj, hör du musiken och skratten
från musiksalen och korridorerna,
en lovsång till högland på lunchrasten
från salarnas stolar och bord.

haha har man fritid så har man XD

men ärligt jag älskar dig HÖGLAND du för alltid i mitt hjärta

haha sen måste man ju oxo berätta om dagen, hihi vi hade ju fotbollsturnering haha fy fan va sköönt vi kom till semi haha sen så spöade 8C oss, men vi spöa 8A och 9orna haha sååå jävla kul, sen skulle vi köra mot lärarna och vem tror ni går in mitt i matchen och gör själv mål? joo Moa hahaha såå jävla klockrent hahaha XD

//Emorolden (Puh)


Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha mitt självmål va så himla snyggt ju! :D

2008-06-04 @ 22:13:09
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: Vuck

Feta sorligt det låter :(

2008-06-06 @ 14:21:19
URL: http://vuck_kramis@hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0