Emorolden That's Me! -

Måndag 2/6

FAAAN vad kul jag har  haft idag hahaha fy fan,
först va vi i Eriksdalsbadet och badade, tänkte först inte bada, tänkte skylla på det finnaste(?) i världen; mensen hahaha (har inte det) och mensvärk, visst det suger o ha mens men va fan as bra när man ska skylla på något hahaha, okej men iaf sen så va det så jäääääävla skööönt i vattnet så skit i intyg, och att jag hínte hade några bad kläder, bah o hoppa i med kläder på haha, sedan fråga alla vf jag gjort det,

F: men va fan lydia hade du kul eller bah ett CPryck? varför gjorde du det?
J: ähh vet inte kul?
Ju: ville ha uppmärksamhet, brist på självbehärskning?
J: hahahaha smaaart XD

sen fick jag låna bikini av Vuck, men måste verkligen skaffa en ny bikini haha,

sen skulle vi kolla på studentutspringningen fan jag vill ozå ta studenten =( aja, jag vuck och hedda stod o sjöng med för fullhals när dom sjöng haha dom va såå dåliga ju så då kan ju vi ta o stämma in med våra fin fina(?) rösten XP tänkte vi!
sen när vi gjort det stack vi hem till vuck för lite flum hahaXD hennes marsvin e ju fuck as läbbiga =D

Sam me love ya<3 jag hatar att jag inte får kyssa dig så fort jag ser dig<3 min älskade sam<3


jaa det va min Måndag och nu ska jag ta och skrapa lotter någon som tror det blir vinst?



//Emorolden(Puh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0