Emorolden That's Me! -

Måndag 16/6

heej!! Har precis vart inne i stan på Top streetwear.. Köpte en keps för 249:- så är skyldig brochan 200 hehe xD
men den e snygg iaf haha
Jag med kepsen på plats
 Fet snygg va XD (även om Hustler är en porrtidning=S)

Dagens:
Dagens humör: glad och pigg
Dagens kommentar: "stoppa du ner biljetten i skon?"/Brochan  "vilken get?"/jag(mitt enormt snygga IQ svar på brochans fråga)
Dagens skratt: brochan blev rädd för mig när ja lekte anka på stan XD
Dagens tråkigaste: att jag måste ha 4 nya skådespelare och har ingen anning vilka
Dagens roligaste: brochans och min lilla stadsvandrig
Dagens lektion: ingen
Dagens händelse: ingen
Dagens kläder: tights (gina triot), rött linne (H&M), stor tröja (scott-usa-farsans-)
Dagens smink: fundation, mascara, svart ögon penna runt ögonen (typ konturerna XD)
Dagens  bästa låt: simple plan - your love is a lie 
har enooooormt tråååååkigt nu + att jag behöver 4 nya skådespelare =(

//Emorolden (Puh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0