Emorolden That's Me! -

helgen typ

Förlåt att jag inte har skrivit något... har vart på Landet fuck boring XD


Fredag:  behövde vakna 10.30 usch?.. sen så åkte vi ut till Landet och fickade med farmor hennes smeknamn är nu Motte, har ingen anning varför men det är det iaf XD.. sen drog vi ut till Clas och Elisabeth! Vi skulle fira midsommar där.. inte så kul, men hela släkten var där.. Natalie, Elisabeth (Ågren), Elisabeth (Lundström), Janne, Clas, Pelle, Karolin, James, Jag, Brochan, Pappa.. typ dom var vi J fast Pelle, Karolin och james hade typ en fest, så dom var inte med oss så mycket L tycker jag va taskigt av dem haha! men vi hade faktiskt väldigt kul, vi kollade på fotbolls EM, Turkiet - kroatien hm.. påtal om fotbolls matchen jag är skyldig Clas 10 kr haha XD jag hejade på Kroatien och han på Turiket och ja turkiet vann ju.. Jävligt snygg men iaf jag har ju inte ens 10 kr hahaha XD fick en massa kläder av Natalie också, faktiskt massa snygga saker, som te.x ett linne (svart/vit), byxor från Cheap Monday.. det är ju as bra ;Defter fotbollen så åkte vi hem med Farmor, Jag och Natalie körde båten på vägen hem det var as roligt! Sen så gjorde Clas den årliga grillkorvs grillningen XD vi äter alltid korv på kvällen då va klockan ca: 01.00, sen så började jag och Natalie köra monopol haha fast vi hann inte klart för pappa va sur, så jag behövde gå och lägga mig eftersom jag skulle sova i båten och jag skulle "störa" honom om jag gick o la mig senare hahaha vilken skit alltså XD.. men jag sova tillsammans med brochan, eller ja han låg ju i sin sovsäck o jag i min, ja vägrade sova med honom vill inte sova med den stinkomanen, men men, sen så somnade jag väll vid fyratiden haha


Lördag: Vaknade av att natalie stack in sitt huve XD alla andra hade gått på promenad men jag och hon hade sovit längre så, vi gick upp till huset åt lite frukost (Annanas, farmors bull-bröd, och typ vatten), sen satte vi oss och fortsatte vårt monopolspelande XD (låångt ord) XD sen när alla kom tillbaks så skulle vi spela kubb, så vi behövde avsluta monopolspelandet, Natalie vann L Jag hade 151551 kr hon hade typ 166872 hehe men men, så gick vi upp för o spela kubb, jag va i samma lag som Clas, elisabeth, elisabeth och Pelle haha fast pelle gjorde inte så mycket för laget han snackade i telfon istället XD men vi vann iaf sen ville dom andra ha revanch och då vann dem XD sen så la sig alla på marken istället för o sola, men ja orkade inte så jag hämtade en boll, och pappa o jag började spela, först kicka vi den bara till varann och sånt, VET NI? Jagkan faktiskt KLACKA en boll haha XD sen tröttnade jag på det, och bestämde att vi skulle köra "mål står" och då ville pelle vara med, sen så körde vi lite, sen kom Natalie, och hon va typ as grym på att va målvakt så då ville alla vara med o prova o göra mål på henne så det blev en "vem kan sätta mål på Natalie?"tävling XD det va skit roligt <3 sen så gick alla igen o jag och natalie och janne fortsatte o köra jag va målvakt o dom skulle båda göra mål på mig XD haha, sen så körde vi klockan sen så blev det fett varmt så jag o natalie beslöt oss för att bada!  Men jag hade inge badkläder med mig L så jag tog o bada i kläder och Clas lurade mig


han: lydia det är 23grade

Jag: nej men ofta

Han: joo jag lovar

Jag: men jaha..


Jag visste ju att det inte var det, men ja trodde iaf det va typ 20, 19 något sånt så jag hoppade i


Jag: aaahh va fan det va inte 23, 23 fan heller, 23 my ass va fan.. fan va kallt aaah va fan

Clas: hahahahahahahaha


sen fegade Natalie lite XD men hon doppade sig sen, men inte huvudet.. efter badet så va det lunch och det va kul XD näe men det va gött! Sen så frös jag skit mycket eftersom jag hade blöt BH o så, men då va Clas så snäll så han tände en brasa som ja satte mig framför, sen så fikade vi och sedan skulle vi dra hem, men så klart funka inte båten XD tog typ en halv timme innan vi kunde åka haha Clas o pappa behövde tjyvkoppla båten haha as kul, Eric kom då medans vi väntade, Han e jävligt snygg, men menL


Söndag: jag är sjuk L fy fanL har typ sovit hela dagen, fast gick upp vid 17.00 och gick till bussen o kollade när bussarna går, men gissa om ja kunda läsa skiten XD fy fan alltså sen på hem vägen hittade jag smultron mums ! när ja kom hem igen hade pappa grillat, och nu skulle ja se matchen men dom har på den jävla radion typ "ååh men det är ju granqvist bla bla bla" liksom hallå lyssna på headset då förstör inte min match bara för det, nu har dom tydligen satt på TV, hm.. går nog ut o kollar men om dom stänger av ljudet igen så komme rja dra in hit igen hoppas EspaÑa vinner, näe sa ju det!! Alltså va fan, dom ville tydligen bara höra Italiens national sång, alltså jävla bögar!! Jaha vad ska ja göra nu dåh?! Åh jävla dum huven, och gustaf jävla fejk unge! Hatar dig så in i helvete mycket, du med ditt jävla demokrati skit "åhh två mot en bla bla bla" lägg ner jävla sär barn, du kan inte ens stava till Demokrati. Aja imorgon åker vi hem då får ja äntligen internet! Sköönt!!! Såg iaf på matchen jävligt bra att jag gjorde det! 0-0 i fulltid 0-0 i förlängd sen va det straffar och spanien vann !!!!!!!! jag visste att dom skulle vinne nu är den svarta dagen slut 22/6 brukade vara det svarta datumet.. men inte nu längre!!españa <33  David Villa!!! Fast det var Cesc som gjorde det avgörande! Men nu ska jag sova! För jag vill inte vara sjuk mera 


Måndag: vaknade fett tidigt o åkte hemåt, nu sitter jag framför datan o väntar på... hmm.. ja vet inte.. ja bara sitter här o njuter av internet XD

//Emorolden (Puh)


Kommentarer
Postat av: Moa

HATA DAVID VILLA!

2008-06-23 @ 22:24:26
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0