Emorolden That's Me! -

Fredag 13/6

haha har haft as kul idah.. var med Daniel (en kille jag träffade på Erics studentmottagning) AS SNÄLL och söt ;D näe jag har Sam..♥♥ Men asso Daniel är as snäll, vi hade skit kul, tror faktiskt han o jag skulle kunna bli as bra kompisar, haha när vi va ute och gick började det ösregna och hagla haha fatta jag börja garva XD vi gick in på någe skum museeum och torkade oss =P sen gick vi till slussen och gick runt där och hade almänt trevligt ska bara göra en sak klar för er; JAG TYCKER INTE OM HONOM PÅ DET SÄTTET! tycker bara om som kompis ♥♥ Men vi hade verkligen skit kul han e as rolig haha, vi satt och snacka i mer än 5timmar hehe

Jag kankse får köpa dom här kläderna dom e fett snygga


visst e dom snygga fatta att pappa kanske låter mig köpa dem =D

såg Adam Tensta på T-Banan idag, han e inte så snygg haha men han e bra =D, sam ska ju typ rappa på samma konsert som honom eller tyo Side-kicka haha♥♥

//Emorolden (Puh)♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0