Emorolden That's Me! -

Någon mer än jag som e lite halvt under?

Jag visste inte att ett sommarlov kunde bli så tråkigt.. åh.. aja ska till Öland på Måndag! sen ska jag till Grekland den 24/7 kl 07.45. och båtluffa med mamma.. vet inte riktigt hur det kommer funka..men men, ASSÅ JAG HAR HICKAAA ÅH IRRITERANDE!
kram på er alla, har jag förresten sagt att jag kasnke kommer få en Hund! en Labrador som ska heta Linus!

(hur ja ska resa i Grekland)---vi reser torsdag 24.7 kl 0745 från arlanda till Aten. Sen ska vi ta ett tåg till hamnen och sen båt till ön Poros. Där stannar vi tre nätter sen tar vi bårt igen till ön Spetses där stannar vi tre nätter. Sen tar vi bt igen tillbaka till Aten. Vi stannar en natt på hotell så vi kan se Akropolis och andra intressanta "stenar" ;-) Hemma på Arlanda igen på kvällen torsdag 31.7 --- (teehee)
//Lydia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0