Emorolden That's Me! -

har ingen anning om vad ja ska döpa det här inlägget till

till en person som jag hatar mest i hela världen!

Jag är jag och ingen annan om du inte gillar mig så e det fan i mig inte mitt fel,
åt helvete med dina jävla komentararer jag bryr mig inte! FUCK! Det finns inget ni kan säga som får mig på knä tyck vad ni vill like i care, 
ditt huvud är så långt in kört i dina vänners häckar att ja inte ens kan se ditt fula tryne inte för att det är något fel din fula fitta..
det ända som rör sig i ditt huvud är, wops ja vet inte det är tomt, tomt precis som i era jävla kroppar, ni har ingen själ, ingen självbehörskning, inte ens en jävla lever.
det som du tror du kan har du inbillat dig, inbillat, inbesillat,
inget du har kan du använda du säger "jag har vänner" jag svarar men "wow ge mig något ja faktiskt kan tro på", 
du är tråkig, ful och omogen fitta
sätt dig på dass och snart fattar du vart du hör hemma,
slår vad om att du sätter betyg på andras asses oj smarton du skulle få -1.0.1,
finns inget mer jag kan säga nu låt höra om du kan köra, köra med mig köra med någon ens köra bil,
snälla stick här ifrån och bli en MC som går på steroid,
här ett tips, gå hem ta penna o papper skriv ner något som du kan använda och visa upp det för mig, wops jag glömde ditt IQ är under mitt måste vara jävligt lågt, du kan inte ens skriva en uppsats
vi ses någon gång, ingen gång, kanske senare, kanske inte, första ska jag gå och ha kul med din pojkvän, sen får vi se, om du fortfarande kan vara kaxig mot mig,
snälla FUCK dig!

//Lydia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0