Emorolden That's Me! -

19/7 Lördag

ibland undrar jag ifall jag kommer bli gift.. hm.. Jag menar jag tror ja skulle kunna skaffa barn utan man, jag menar adoption och sen tror jag att jag skulle klara det själv! Ja jag vet jag e bara 13, men ibland får man ju sånna tankar, har ju en kille som e kär i mig borta i GBG som e 20 år xD!! klart man börjar tänka på allt det där då..
Saknar alla som fan!!!!!!!!!! Önskar ni va här ...=( 
Idag följde jag med Micke och Karin och köpte Gäss haha jag vet, men det va as roligt, fast li8te läbbigt när killen skulle lägga dom i lådorna =( men de va en liten tjej där som jag tror kommer bli jätte söt när hon blir lika gammal som vi, och jag hoppas verkligen inte hon blir någon bitch eller någe, jag gav henne ett armband =D hon blev glad åt det !! 
sen va vi på någon skum grej med s.k Ölands-hästar, men vete tusan om de va ölands hästar, se mitt språk har blitt lantligt hahahaha jag börjar nog få ölands sjukan xD haha juste vi har vart på auktion också haha fan va kul han bah "har jag fyrti, jag har fyrti har ja femti? jag ahr femti ska den gå på femti va ska den gå på femti har jag sexti? SEXTI den går på sexti till damen bak" haha så kul xD och vi har åkt i deras båt =D Ja det e väll de mesta kraaaaaaaaaaaaaam


//Lydia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0