Emorolden That's Me! -

Yesterday all my troubles seemed so far away

den där låten från grece går på radion, your the one i want  oh oh oh,your the one i want the oh oh oh, one i need oh yes in dead... varför ska alla låtar få mig att tänka på dig, det gör så ont i hela kroppen när ja tänker på dig..

stanna livet för jag vill hoppa av, stanna livet jag orkar inte mer...



okej nu ska jag faktiskt försöka göra ett riktigt inlägg...

dagens!
Dagens klädsel: Mjukisbyxor (höglands), linne (gina trico)
Dagens hat: Till dom som inte fattar mitt liv
Dagens skratt: när pappa sa att ja skulle ta ut en kaka men ja trode de lät som lakan så ja började bädda upp haha XD
Dagens musik: RMK, GMX, Lorentz, M.zakarias
Dagens mat: har inte ätit än =S blir nog fil m. flingor
Dagens smink: inget
Dagens händelse: ingen än så länge



jag glömde berätta om Grekland!

vi träffade hel sköna malmö bor där, naa ja vet jag har ingen anning om vart malmö ligger men fan vem bryr sig XD

aja, alla va längre och äldre än mig =( *mobbad???* hehe! okej men ja solade skit mycket vi var ju på ön Poros först, det va en jävligt fin ö, ja kanske ska få dra dit med hedda någon da, sen åkte vi till ön Spetses och där träffa vi dom små malmö borna=D dom va skit snälla 8D sen drog vi till aten där ja handlade en present till Pia, Gustaf och Sam...sen flög vi hem... och när vi kom hem gjorde Sam slut....

ja där e den korta verisonen!




Kramar //Lydia♥
<--- Jag tycker om den egobilden (skiter i vad ni tycker ärligt talat 8D


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tur det iaf ;D

2008-08-07 @ 14:31:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: - F A I R Y T A L E -

Ville bara tacka dig för att du tog dig tid att ge mig lite tips. Super gulligt av dig.

2008-08-07 @ 14:54:26
URL: http://pernillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0