Emorolden That's Me! -

många dagar, många timmar, många minuter, många tårar..

hur ska jag komma över dig, hjälper musik denna gång, hjälper motton denna gång, hjälper filmer denna gång, hjälper tårar denna gång?
hjälper något denna gång?

"Ja ha, över min döda kropp, jag skuter när jag söker hopp,men ser dig varje gång när jag sluter mina ögonlock. Sanningen är den att jag saknar dig idag, fast vi bestämt att vi inte ska prata på ett tag. försöker bara tänka på att allting löser sig, men gråter då och då när det känns som om jag behöver dig" (Ur: Det regnar i stockholm idag av RMK)

"Hon ser tillbaka, men blundar genast och hon känner att utan honom, så är det tungt att leva" (Ur: den sanna kärleken av RMK)

"alla minnen tar över och ja stannar kvar allt försvinner nu, jag har vandrat klart men allt är inte som de var" (Ur: stanna kvar av RMK)

"Sitter här igen för ringer du så vill jag svara Men minuter blir till timmar och timmar blir till dagar Ringer du mig snart, fan, jag saknar dig så" (Ur: Timmar blir till dagar av RMK)



"efter allt vi gjort, gick vi skilda vägar, och trots att du är den jag vill ha nära.och nu tänker jag, på den känslan som föddes den dagen den gången, som våra läppar möttes.men av olika skäl står jag nu här, jag har frågat mig när skrattet förvandlades till tårar. men jag får inget svar har bara minnen kvar du vandrar runt i mina tankar denna kalla vinterdag.
har du tänkt som jag att livet var som vackrast när vi vandrade längs vattnet och vi var tillsammans.
för jag älskar dig, älskar och kom ihåg, att jag blev kär i det vi hade du var min ängel från det blå.du var min ängel från det blå."
(ur : Ängel från det blå av RMK)


FÖRSTÅR DU NU SAM??!! 

♥// Lydia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0