Emorolden That's Me! -

Lyl'

hej lyd ! <33
Jag ville bara säga att jag ställer upp i vått och tårrt !
Du har kommit mig sjukt nära hjärtat, en dag utan dej skulle inte gå! 
Lixom idag ? fyfan vad kul vi hade sprang omkring i regnet! 
HAR ALDRIG REGNAT SÅ MYCKET FÖRUT (A)(A) :) <333
FYFAN VAD NAJJS !! JAG ÄLSKAR DIG AS MYCKET BABY! 
du är som min lillasyster fan :) <33
HAHAHA... 

"DIN ÄCKLIGA LILLA BÖG" minns du babe ? :)
HIIHIHIH.. saknar dej redan :( även fast du e 2 sek  bort :'( </3

HIHIHIHIH BARA SÅ DU VET SÅ E DU BÄST... lixom jag ÄLSKAR dej typ lika mycket som mina rosa klubbor (A)(A)
okej då... kanske lite mer ? (A) <3

PUSS O KNULL HJÄRTEGULL :D

Nicole Hammensten *top modell*(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0