Emorolden That's Me! -

day 2 of Lydias Life in School XD

ja andra dagen, va ska man säga, mer än AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
så där ja, nej men ärligt de va ju kul och så, men fan ja visste inte att ja kunde sakna dom så mkt (min förra klass) det e helt sjuukt....! Men aja, Vittra e ju också kul, på sitt sätt.. o____O'''  på sitt grymt enorma ikke Högländiga sätt...... =(  BUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!   nej nu ska ja faktiskt inte verka hata vittra för det gör jag inte, jag bara har inte satt mig in i allt... aja kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

//Lydia

Kommentarer
Postat av: Vuck

Hehe, ja men typ snacka med första bästa person som man hittar i korridoren xD Det är Lydia i ett nötskal minsann xD

2008-08-19 @ 19:22:51
URL: http://vuckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0